III.
Порядок розгляду звернень осіб
3.1.
Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.6
розділу I цього Порядку, надсилаються або подаються особами безпосередньо до
Приймальні при Жидачівському районному управлінні юстиції Львівської області,
відповідно до компетенції.
3.2.
Звернення про надання одного з видів правових послуг, визначених пунктом 1.6
розділу I цього Порядку, що стосуються осіб, визнаних судом недієздатними або
дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами чи
піклувальниками.
3.3. Жидачівське
районне управління юстиції Львівської
області, при якому створена Приймальня, у разі письмового звернення осіб про
надання будь-якого з видів правових послуг, визначених пунктом 1.6 розділу I
цього Порядку, з питань, що віднесені до їх повноважень, зобов'язані надати
такі послуги протягом тридцяти календарних днів з дня надходження звернення.
3.4. Якщо у
зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової
інформації, така правова допомога надається не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів
з дня отримання звернення.
3.5. В
Жидачівському районному управлінні юстиції, при якому створена Приймальня,
забороняється встановлювати плату за надання будь-якого з видів правових
послуг, визначених пунктом 1.6 розділу I цього Порядку, та за видачу особам
бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено
законодавством для реалізації прав і свобод людини і громадянина.
3.6. Якщо
питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції Жидачівського
районного управління юстиції Львівської області, при якому створена Приймальня
та до якого надійшло звернення особи, управління юстиції протягом п'яти
календарних днів повинне надіслати це звернення до відповідного Органу та
повідомити про це особу, яка подала звернення.
3.7. Якщо під
час розгляду звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги
встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги,
працівник Громадської приймальні при Жидачівському районному управлінні юстиції
Львівської області зобов’язаний роз’яснити особі або її законному
представникові порядок подання звернень про надання безоплатної вторинної
правової допомоги.
3.8.
Звернення, що не стосуються надання первинної правової допомоги, розглядаються
в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.
3.9. Для
реалізації своїх завдань працівники Приймальні мають право:
одержувати
безоплатно для здійснення завдань, покладених на Приймальню, необхідну інформацію
від державних органів, установ, організацій у порядку, встановленому чинним
законодавством;
користуватися
нормативно-правовою базою, яка наявна та підтримується у контрольному стані у
відповідному органі;
на
заохочення начальником Жидачівського районного управління юстиції Львівської
області за сумлінне виконання своїх обов'язків;
направляти
особу до органу виконавчої влади, територіального органу центрального органу
виконавчої влади, органу місцевого самоврядування до компетенції якого належить
вирішення питання;
начальник
Жидачівського районного управління юстиції Львівської області, при якому
створена Приймальня, за поданням завідувача Приймальні може залучати
спеціалістів органів виконавчої влади, територіальних органів центральних
органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних
підприємств, установ, організацій (за їх згодою) до розгляду питань, що
належать до їх компетенції.
3.10. Працівники
Приймальні зобов'язані:
здійснювати
прийом громадян у приміщеннях, визначених начальником Жидачівського районного
управління юстиції Львівської області, згідно із затвердженим графіком роботи;
дотримуватись
порядків особистого прийому осіб та розгляду звернень про надання безоплатної
первинної правової допомоги;
вести журнал
реєстрації особистого обліку прийому осіб, які звернулись до Приймальні по
безоплатну первинну правову допомогу;
дотримуватись
Конституції України, Закону України «Про безоплатну правову допомогу», інших
нормативно-правових актів та міжнародних договорів, згода на обов'язковість
яких надана Верховною Радою України;
не допускати
порушень прав і свобод людини і громадянина;
приймати осіб,
які звернулися до Приймальні, та розглядати порушені ними питання;
консультувати
особу про всі можливі шляхи врегулювання спору чи вирішення питання;
дотримуватись
етичних норм, бути коректним і ввічливим у спілкуванні з особою, що
звертається;
повідомляти
керівників відповідних установ, підприємств та організацій за погодженням з начальником
Жидачівського районного управління юстиції Львівської області, при якому
створена Приймальня, у разі отримання конкретних даних про порушення прав та
законних інтересів особи, вимог законодавства;
не
розголошувати конфіденційну інформацію про осіб, що стала їм відома під час
надання правової допомоги;
не допускати
застосування привілеїв чи обмежень до осіб за ознаками раси, кольору шкіри,
політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, місця
проживання, за мовними або іншими ознаками.
3.11. Працівники
Приймальні згідно із законодавством відповідальні:
за якість та
повноту наданої правової допомоги;
за
схоронність документів, які стосуються діяльності Приймальні.
Провідний
спеціаліст Жидачівського
районного
управління юстиції Р.І.Шміло
Львівської
області
Додаток 1
до Порядку роботи громадської
приймальні з надання безоплатної
первинної правової допомоги при
Жидачівському районному управлінні
юстиції Львівської області
ГРАФІК
роботи Громадської приймальні
з надання безоплатної первинної правової допомоги при Жидачівському районному управлінні юстиції Львівської області
День прийому |
Прізвище, ім’я, по батькові працівника |
Місце роботи та посада |
Час роботи |
Працівники Громадської приймальні |
|||
І-й та ІІІ четвер місяця |
Шміло Роман Іванович |
провідний спеціаліст Жидачівського районного управління юстиції – завідувач Приймальні |
9.00-18.00 Перерва 13.00-14.00 |
І-й та ІІІ четвер місяця |
Дадак Ірина Володимирівна |
спеціаліст першої категорії Жидачівського районного управління юстиції |
9.00-18.00 Перерва 13.00-14.00 |
Члени Громадської приймальні |
|||
І-й та ІІІ четвер місяця |
Стадник Ігор Йосифович |
начальник Жидачівського районного управління юстиції |
9.00-18.00 Перерва 13.00-14.00 |
І-й та ІІІ четвер місяця |
Романів Роман Миколайович |
заступник начальника Жидачівського районного управління юстиції - начальник відділу державної виконавчої служби |
9.00-18.00 Перерва 13.00-14.00 |
І-й та ІІІ четвер місяця |
Червона Лариса Михайлівна |
заступник начальника Жидачівського районного управління юстиції - начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану |
9.00-18.00 Перерва 13.00-14.00 |
І-й та ІІІ четвер місяця |
Матусек Віктор Володимирович |
завідувач Жидачівською державною нотаріальною конторою |
9.00-18.00 Перерва 13.00-14.00 |